Csütörtöki horror

-Tessssék, Ügyelet! – Segítség, megcsípett, nagyonfáj, dudokli, csíkosszúnyog…?! – Hol? – A karomon… – Nem úgy… Hol volt? – Itt, a kertben. – Micsinált…? – Vörösbort ittam, mert a koleszterinem… – Nemúgy! Bokor, fűben, tópart? – Ülve ittam, zümmögött, megcsípett… – Mennyit ivott?! – Épp egy kortyot, amikor… -… összesen?! – Utána, ijedtemben, meg hát nagyon fáj… – … Mi van otthon? – Rendetlenség, mert éppen a falat fes… – Nemúgy! Gyógyszer?! – Mire gondol? – Mit tud bevenni?! – Leukoplaszt…? – Mást? – Ööö… egyedül vagyok… – …kalcium van otthon?! – Tej…? Vörösborra?! – Hölgyem!? Hogynézettki? – Csíkos szúnyog!!! – ???? … Feküggyönle! – Meghalok…? – Nem biztos. – Értem… Ég áldja! ………. – … Szellemi képességem teljes tudatában írom e sorokat, – miután egy számomra teljesen ismeretlen, szúnyogra hasonlító csíkos AZ úgy megcsípett, hogy a karom duplájára dagadt, és az ügyeletes orvos sem tudott rajtam segíteni -…

Hozzászólás